Saturday, June 26, 2010

BERSERAH PADA TAKDIR

sekali lagi perasaan tu muncul dalam hidup aku... kenape ek??? tolong!!!.. adeh rase mcm nak buang je jao2 dari ingatan aq... kadang bila aku duduk sensorg mesti aku terpikir WHY DID YOU APPEARS IN MY LIFE???...kenape3???? aish... aku pon xtaw mcmm mane aku boleh suke kat dy?? padahal....aku langsung penah kenal dy pon... :( sdeynye...

Betol org kate xkenal maka x cinta..tp aku pon xtaw cmne?? susah btol la perasaan ni.. padahal dy da banyak kali sakitkan hati aku..tp aku ni maintain je.. macam dy xwat ape2 pon kat aku.. hei fara WHAT HAPPEN TO YOU??????? tolong!! kenape ni.. aku rase aku berbeza semenjak dy hadir dalam hidup aku.. semenjak aku kenal dy..hidup aku sering tertanye2.. pelbagai persoalan muncul.. sume adela...hidup aku yg pada mulanye seorg yg hapy..kini sudah menjadi muram,,di rundum kesedihan.. kenape meyh!!!????

eeeeee,,xkan tiap2 hari aku aku nak sedih kot?? xmau3... aq xsukela hidop macamni.. ni bukak gaya hidop aku!! selama ni aku xpenah sdey2 pon.. aku xtaw ape erti sdey... sbb sepanjang hidop aku..aku akan selaloo gembira walaupon ade masalah besar giler...tp...skunk ni aku da berubah.. semenjak dy hadir dalam hidop aku.. perasaan aku jadi lain,, sering tetanye2...


WHY TO YOU fara???!!!mmmmmmmmmmm,,,,perlu ke aku menyukai seseorang yg aku rase kadang2 dy menyakitkan hati aku..n kadang aku rase bahagia bila dgn dy??? macm mne tu ek??? kompius2..hehehe,,entahla..yup memang dulu dy penah sakitkan hati aku!!! tp aku da maafkan..aku taw kenape dy wat cmtu... aku pon saje je nak perangkap dy..tp meyh!!! aku benci kot dy lebih2...eeeeeee... maleh nak cite panjg2 kat blog ni.. kang ade yg terase..mmm


tp bila aku pikir2 balek layak ke aku dgn dy??? mm entahla tu sume kerja ALLAH.. dialah yg berkuasa di atas segala2nye...aku hanye mampu berdoa...tp selepas aku luahkan sumenye..aku rase nothing...da xde lg yg mengembirakan di antara kite...mm aku pon xtaw nape.. aku rase cm xepy je pas sesi luahan berlaku..haha padahal o.k je,,,

entahla...mybe aku ni bnyk sgt pikir kot...mmm..i donola.. aq maleh nak jadi permainan,, mmm,,, xsuke3,,,benci giler,,, mm sape suke kan di permainkan..tula aku mcm x epy je.. sbb aku bnyk bepikir.. betol ke dy ni??? mmm entah la.. aku rase mcm x je.. xcaye 100% kate2 dy tu... dah la.. skunk aku maleh nak pikir..bak kate membe aku xyah pikir da sume ni...nanti pas abes blaja baru pikir...btol gak tu... dahla... kate2 terakir dari ku..

"maafkan segala2nye...dari awal kite kenal sampai sekarang.. mungkin inilah kali terakhir... sye ingin delete sumenye tentang kamoo di semua memoryku yg ade menyimpan tentang kamoo,, skunk sye nak berserah je kepada ALLAH dia lebih mengetahui segala2nye,,, maafkan diriku.. aku mahu undur diri.... "

No comments:

Post a Comment