Thursday, May 16, 2013

Final exam Dan perasaan hati

Bismillah..

Dalam kesibukan final exam ini, hatiku sebenarnya keliru apakah sebenarnya yang bermain dengan perasaan diri ini..

lantas diriku mengadu kepada ilahi supaya menenangkan diri ini..

#alhamdulillah ketenangan itu aku kecapi dengan nikmat kurniaan ilahi..


EXAM

sungguh aku terlalu rungsing apabila berdepan dgnmu,
tapi aku yakin ALLAH sebaik - baik perancangan.

aku akan berusaha sehingga aku berjaya,
aku tak akan mengalah selagi aku tidak berusaha!

insyaallah kali ini daku yakin !
kejayaan itu pasti milikku lagi !


AWAK

kamu yang selalu membayangi hidupku !
sehingga aku jatuh dan tersunggkur dengan perasaanku sendiri..

aku tidak yakin sama ada kamu sedar atau tidak
yang aku sebenarnya mempunyai satu rasa seperti manusia lain..

Namun, segalanya aku serahkan kepada ilahi,
supaya rasa dan perasaaan ini tidak di tenggelami oleh nafsu dan syaitan..

lebih baik menyukai di dalam diam, daripadaku ungkapkan,
biar diri menahan segalanya, kerana ku yakin janji allah itu pasti,,

Doa juga adalah salah satu cara yang terbaik untuk semua umat manusia !


~doakan saya final exam ye ! :D ~


Fara Nasha

Hayy Janubi






No comments:

Post a Comment