Thursday, April 8, 2010

sesi KUliah Sem 2 DAh BeraKHir!!!!!!!!!

"berama akak2 degree sains sosial dan antropologi dakwah"


.

salam...............

hei,pejam celik pejam celik....dah abeh da sesi kuliah aq tuk sem ni....walaupun sem ni masa pembelajarannya terlalu pendek..tp bagi aku banyak pengalaman dan dugaan serta memory yg sukar di lupakan....

pada first pembuka sem aku rase seronok sgt sebb jumpa kawan2,,,ala biasela law kat skolah pn camtu gak an??? hehehe....sem lepas aku balek cuti sem naik flight,..insyaallah sem ni pon aku balek naik flight..mmm nak dikatakan murah tu xdela jugak...tp dah aku yg gatal nak sampai uma cepat...huhu


nak di katakan sepanjang sem ni..ade gak la pengalaman2 yg best2... susah untuk aku lupakan.yg paling klaka sekali aku rase tym kelas bi...sebab xpasal2 je aku kene "gosip panas" ngan budak AQSA ni.mmm sabo jela nak wat cmne...mulut org kan mane boleh tutup.. (sabo ek fara)


tapi kan sekarang aku rase mybe aku rase aku ni dah matured sket kot...sebb da boleh fikir jauh dan buah fikiran lebih matang daripada sebelom ni....even banyk bende yg seronok ade la jugak bende2 yg sedih.. tu la lumrah kehidupan.....nak taw x ape yg sedihnye??? mmm mestila korang nak taw an...mmm

jap2...aku nak tanye sket...korang sedih x klau membe yg korang rapat tetibe lupekan korang???

mmmmmm...kalaw aku,aku sedih...tu la kesedihan aku sekarang... membe aku tu gunakan aku tym perlu je....dan untuk kepentingan dy sendiri..hei aku fed up la ngan org mcm tu.. aku x suke..cukupla...mintak2 tym degree nanti aku xjumpa org mcm dy tu...mmm xyah la ek bgtaw sape..tp klaw dah makan cili mesti terase pedasnya kan..xkan terase masin kot...

dah2 kite tinggalkan cerite sedih ni ek...hheheeh maleh aku nak melayan kesedihan ni..huhuhu sekarang tinggal 9 hari je untuk aku study n pastu maka bermulalah tanggungjawab aku sebagai warga UDM untuk mengambil peperiksaan...insyaallah semuanya akan berjalan dengan lancar... dan sem ni aku nak target tinggi lagi daripada sem lepas jika di izinkan allah...amin...



No comments:

Post a Comment