Saturday, January 14, 2012

cinta tak harus memiliki

bismillah...

hari nie, tak tawla kenapa dengan aku, perasaan bercampur baur sometimes sedih, sometimes happy dan sometimes senyap tak taw nak kata ape...

mungkin aku jadi mcm ni, sbb tekedu apabila penantianku selama ini, tidak tidak berbalas.. mungkin salah aku, sebab aku senyap tidak berkata apa - apa..

mungkin, aku terlalu ego, sehingga DIA sanggup lupakan aku untuk selamanya.. kali ini aku redha dengan takdir.. mungkin aku bukan miliknya.. aku pasrah..

sekian lama perasaan itu aku pendam dan akhirnya aku terima jawapan yang mengecewakan.

ye! aku tahu aku salah, sebab aku terlalu ego untuk memberi respon kepada DIA.. sebab aku yakin janji ALLAH itu pasti.. tidak semudah itu untuk aku lepaskan cintaku kepada seseorang lelaki yang belum pasti menjadi milikku..


namun kini ku akur, DIA bukan lagi milikku,,, aku pasrah.. dan aku yakin yang DIA bukan MUJAHID yang aku nantikan..

aku perlukan seorang MUJAHID yang memahami aku, untuk bersama - sama berjuang untuk menengakkan agama ISLAM ini..

----------> Menanti MUJAHID kekasih hati..

No comments:

Post a Comment