Friday, May 14, 2010

kesedihanku kini...

kenapa manusia senang berubah??? persoalan tu sering tertanya2 dalam hatiku ini.. mungkin sifat semulajadi manusi ataupun godaan nafsu itu sendiri,...sejak dua tiga hari ni aku agak sedih dan kecewa.. nak taw ak aku kecewa sebb ap??? mesti korg pikir pasal pakwe an...xla.. bukan pasal DY..kami o.k je..kalau ade jodoh adela kalau xde redha aje.. sebenanyer cite nih pasal membe aku...
nak taw sbb ap?? hah!! ni yg aku nak start cite nih....

sebenarnye aku kecewa sbb membe aku yg aku kenal tym f1 tym kat negeri9..da bnyk sgt2 brubah..bukan brubah bese2 je.. tp brubah yg ketara..sdey sgt3..dulu aku tgk dy o.k je.. tp lepas SPM ni terus brubah xmcm budak skol agama..tu yg aku kecewa sgt tu.. aku sedar sape diri aku ni xdela baik mane..tp jgnla smpai nak tunjuk semua bende yg xsepatotnye di tayangkan sbg seorg perempuan kpd semua org..


adeh...korunk pikir la sendiri...maleh aku nak tulis panjg2..mesti korunk da taw kan ape yg kawan aku wat...sdeynye..aku xtaw nak wat ape.. tp aku hanye mampu berdoa semoge kawan baikku tu kembali ke pangkal jalan...dan aku nak dy taw kami dak2 nilai 05 syg sgt2 kt dy..
amin!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment