Thursday, May 13, 2010

melayan keborinkngan di rumah

Assalamualaikum!!!


sekian lame aku xmenjegah blog ni.. besela kan da honeymoon lame2 kat umah tu yg rase mcm malas je nak bukak... adeh..hheehe..keborinkngan melanda la sejak2 duduk umah ni xtaw nak wat ape.. aku pon skunk tgh menyambung lesen P aku neh..mintak2 lulus la.. pastu dgn segala hormatnye kETE ford laser tx3 tu jadi milik aku...hhahahha..tp sebelom tu berlaku ayah aku kate kene lulus dulu lesen tu..hehehe aku o.k je.. tp cm x sedia ag la..huhuhu


hei,...borinknyer...keje aq kat uma bukak ym n berfesbuk.. tp fesbuk aku da jarang bukak da.. borink giler ntah ade ape ntah kat fesbuk tu..hahahah aku pon xtaw...huhuhh.. cm besela.. aku dok uma pon keseorangan,,.. parent aq keje..adek aku plak sekolah.. aku je tinggal kat uma sensorg.. yg menjadi temanku adalah laptop dan berukband aku..alahai naseb... naseb baik ade bende2 tu law x lg borink kot..

tu tym skol.. org kate bangon tido enset..sebelom tido enset.. law x, xboleh tido..hahhaa
tp skunk bangon tidor laptop n berukband,...sebelom tidor laptop n berukband.. hahha
macm2 la.. tu la dunia dah berubah zaman dah maju..heheehe...

mmmm semalam aku baru jer kene tazkirah ngan abg aku..huhuhu sori ek bang adek janji xwat lg...hehhehe..besela dak nakal..huhuhu..dan sori jugak semalam maleh nak webcam ngan abg.. hehhehe..

sejak beberapa ,minggu ni aku xtaw kenapa member aku ckp aku jiwang?? hahaha jiwang ke aku nih?? pelik sungguh... korang bacelah apa yg dyorg ckpkan nih..


syira: ang ni para jiwang tol la...sejak2 balek cuti nih..adeh dah rindu kat udm ker??

anis: mung dok uma layan jiwang atau layan *****??

jiha: oit,.. jiwangnyer.. ko chat ngan ***** ek??

jannah: fara... xrindu ker??

adeh penat tol aq nak layan.. ntah ap yg dyorg merepek ntah..huhu xpaham btol aku... mcm2 kerenah.. aku rase aku bese je..hehehe.. mybe dyorg rindu kat aku lah tu..huhuhu



No comments:

Post a Comment