Friday, January 28, 2011

perasaan~~

susahnya aku nak tipu diri sendiri,
kenapa aku jadi macm ni..
sering kali menanti - nanti

sudah ku janji dalam hidup ku ini
jangan melakukan kesalahan itu sekali lagi
namun aku tidak terdaya untuk menepis lagi

aku tidak mampu menahan perit yang ku rasa
kenapa aku begini??
sering mengingati benda yang tidak pasti

aku amat lemah untuk menepis semua ini..
kenapa??
persoalan itu sering di timbulkan dalam diri ini
aku tertanya - tanya,
apakah hikmah di sebalik semua ini??

cinta itu datang lagi
kenapa selalu menghantui diri ini?
aku tidak mampu untuk mengungkapkan segalanya

mungkin aku yang bersalah
untuk saat ini,
aku sering berfikir untuk melenyapkan semua itu
dari dalam kamus hidupku

namun tidak ku mampu untuk lakukan semua itu
perasaan itu selalu menghantuiku
selalu menemaniku di kala aku memerlukannya..

aku amat lemah!........
ya allah bantulah hambamu...

No comments:

Post a Comment