Sunday, January 23, 2011

suka duka kite bersama...

abang,
sori kalau dulu fara xdengar nasihat abg
sori kalau fara nakal kat sini

abang,
sory, kalaw fara buat abg mcm ni
fara mmg nak lupekan abg
fara xnak sape3 lagi singgah dalam hidup fara

abang,
maafkan fara
atas semua ni..
mungkin ini kali terakhir
fara nak lupekan semua orang
yang penah singgah dalam hidup fara

kakak,
terima kasih sebab nasihat fara,
fara tahu fara salah
fara dah nampak semua tu

kakak
dia memang jahat!
fara tersalah orang !
fara yg cepat sgt suka kat org
fara tak kenal dy pon.

kakak
terima kaseh atas nasihat kakak
fara akan sematkan segalanye
sayang kakak.

jiha
kau memang kawan aku
suke kawan dengan kau
terima kaseh wei bagi nasihat kat aku
kalau tak memang aku down saat ni

jiha
aq xtaw mcm mne aq boleh jadi mcm ni
sengal menangih simpati pada yg xsudi
aku benci!
selama ni aku tak pernah buat mcm ni!

jiha
mungkin dia cinta pertama aku
tu yang aku tidak boleh lupekan dy!
tp aku mulai membenci dy!

jiha
aku nak lupekan dy buat selamanya !
betul kot ckp ko,
aku memang tak sesuai dgn dia
dari dulu ko dah ckp
tp aku degil!
aku layan jugak perasaan aku ni!
kenapalah aku jadi mcm ni!

jiha
kalau aku dengar ckp ko
aku rasa aku x jadi mcm ni!
tergila2 dgn bayang sendiri!
jatuh ego aku di sebabkan seorang lelaki!


jiha
aku benci!
aku tak pernah buat mcm ni!

ya allah,
mungkin ini semua ujian dari mu,..
aku tidak sanggup untuk memikul perasaan ini


ya allah.
perasaan yang selalu membuatkan aku rasa cinta dan suka,
aku tidak dapt menjaga amanah ini dgn sempurna

ya allah
ampunkan hambamu ini
semoga aku akan lebih tabah mengharungi cabaran seterusnya..

bantulah hambamu ya allah..:)

No comments:

Post a Comment