Tuesday, March 22, 2011

aku keliru~~~

Cinta adalah segala – galanya…mmm kadangkala aku keliru dimmanakah aku akan menjumpai kekasih hatiku…aku sering tertanya – tanya.. adakah dia milikku..ataupuntidak?? aku keliru…dan aku cune untuk menafikan diri ini untuk tidak menyukainya..dengan aku beralih arh untuk menyukai org yang Aaku tidak pernah kenali.. mengapakah ini semua berlaku? Aku keliru aku terpaksa telan dan sembunyikan cintaku..kerana ku tiddak yakin yang dia adalah untukku..
Teringat kata – kata seorang sahabt
“jodoh kita semua adalah dekat dengan kita”
Mungkinkah dia? Aku keliru lagi..aku memang tidak mahu untuk memikirkannya.. tetapi kadangkala perasaan itu datang dengan tiba – tiba.. adakah aku harus untuk meleraikan perasaan ini buat sementara?
Mmm..dia memang baik…seringkali mengambil berat tentangku… seringkali memberi nasihat untuk.. seringkali bertukar – tukar pendapat dengan ku.. namun ku tidak yakin dia mencintaiku??
Aku tidak mahu pisang berbuah dua kali… cukuplah sekadar apa yang pernah berlaku… aku tidak pernah berterus terang dengannya bahawa aku amat menyanyanginya…
Aku tidak minat dengannya? Dan Aku juga tidak menyukainya, tetapi aku menyanyanginya!
Apakah persoalan ini akan berakhir dan bertemu dengan sebuah jawapan yang pasti?
Aku keliru lagi??
Permainan di dalam hidup ini seringkali membuatkan aku tertanya –tanya.. kadangkala aku tersungkur di kala aku bertarung di medan ilmu… dan kadangkala ku tepis segala halangan yang mendatang…
Tetapi kali ini… keadaan keliru itu datang lagi??
“macam mana sekarang?”
Isthikharah demi isthikharah aku lakukan untuk menemui kepastian… namun masih belum ku temui.. mungkin kali ini allah mahu mengujiku sejauh manakah kekuatan iman ku untuk menghadapi ujian ini….

No comments:

Post a Comment