Friday, August 24, 2012

ilmu itu bukan hiasan !

Bismillah...

salam aidilfitri buat semua maaf zahir dan batin.. =)

tengah syok - syok beraya ni, tiba - tiba hati aku sedih taktaula kenapa..?? satu persatu ujian menimpa.. mungkin ujian itu mengajar aku lebih untuk berfikir bagaimana untuk mengaplikasikan ilmu yang aku pelajari.

untuk balik tahun ini, seperti biasa yangku harapkan adalah perubahan, tetapi tetap sama ! T_T mungkin aku pun salah, aku tak cuba untuk berubah juga..

aku hanya mampu berdoa, namun sedaya upaya juga untuk menegur tetapi usaha aku tipis.. hanya sia2x..
malu bertandang di hati tatkala tidak berjaya mengubah dengan ilmu yang di pelajari..

apalah gunenye jika segulung ijazah dari oversea, jika ilmu yang ada tidak di aplikasi di medan sendiri ! sejujurnya aku malu ! kecewa ! ='(

aku hanya mampu untuk berdoa dan terus berdoa, semoga ianya di beri petunjuk dan hidayah dari ALLAH..

ya ALLAH permudahkanlah urusanku,
urusan agamaMU..



Fara Nasha

SYAWAL AIR MATA
teratak ayahandabonda

No comments:

Post a Comment