Friday, March 2, 2012

mainan tidur

Bismillah...

sejak 3 hari berturut - turut ni, aku pun tak tahu kenapa aku mimpi bende yang pelik - pelik, selalunya bila aku mimpi mesti bangon keesokaan paginya aku akan lupa.. namun berbeza dengan minggu ni, dah 3 hari berturut = turut aku mimpi bende yang pelik..

aku bukan tak nak percaya pada mimpi, sebab yang aku tahu mimpi terbahagi kepd 2, mimpi dari syaitan dan mimpi ilham dari ALLAH..  mungkin mimpi yang datang tu cume mainan tido sahaja.. tapi yang aku nak tergelaknya.. tym aku mimpi orang sarungkan aku cincin... bile aku cek - cek tafsir mimpi "kamu akan berumah tangga ". mimpi memakai kalung "akan mempunyai pasangan hidup yang baik dan jujur"... mimpi makan nasi" akan mendapat harta"..

"kahwin + pasangan yang baik + harta = ???" apekah semua ni?... semakin keliru diri ini... ya ALLAH jika benar jodohku hampir dekat, kau titipkanlah di dalam hatiku dan hatinya agar mencintaimu lebih dari segala - galanya. agar kami dapat berjalan menuju ke arah keredhaanmu.. AMIN ya rabb....

-- diri yang semakin kompius--
semoga menjadi satu tarbiyah untuk diri.

No comments:

Post a Comment